SOMMERHILSEN

Publisert av Cathrine G Jahnsen den 26.06.26.

Kjære medlemmer og venner av Hong Kong!

Når vi nå går inn i sommersesongen, vil jeg gjerne takke alle våre medlemmer, partnere og støttespillere for deres engasjement og bidrag gjennom året.

Kammeret fortsetter å utvikle seg positivt, med økende medlemsmasse, større synlighet og sterk deltakelse på våre arrangementer.

Denne fremgangen er bare mulig takket være medlemmenes engasjement og den frivillige innsatsen fra styret og våre bidragsytere.

Når vi ser fremover, er vårt fokus fortsatt tydelig. 

• Styrke kammerets synlighet og relevans som en bro mellom Hongkong og Norge

• Levere arrangementer av høy kvalitet som gir verdifull innsikt, nettverk og muligheter

• Fremme samarbeid på områder der Hongkong og Norge har sterke felles interesser, inkludert finans, maritime næringer, logistikk, innovasjon, teknologi, helse og sjømat

• Utvikle nettverket vårt gjennom fornøyde medlemmer som ser verdien av å være en del av vårt fellesskap

• Bygge sterke partnerskap med næringslivsorganisasjoner, kamre, innovasjonsmiljøer og offentlige institusjoner for å oppnå størst mulig gjennomslagskraft

• Fortsette samarbeidet med våre nordiske søsterorganisasjoner

Vi mener at kammeret kan spille en stadig viktigere rolle som møteplass for virksomheter og enkeltpersoner som ønsker å styrke forholdet mellom Hongkong og Norge.

På vegne av styret ønsker jeg dere alle en avslappende sommer og ser frem til å møte dere igjen etter ferien.

Jan Buttle-Ulvin

President